Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства має намір в 2021 році зареєструвати 10 нових географічних брендів (географічних зазначень).

Про це повідомив заступник міністра Олександр Романишин.

“Ми плануємо ще 10 географічних найменувань на наступний рік – це і херсонські кавуни, і карпатський мед. Це створює передумови для розвитку туризму там, де ці географічні назви реєструються”, – сказав Романишин під час форуму “Креативна економіка” в п’ятницю.

Він нагадав, що в цьому році були зареєстровані географічні бренди гуцульської овечої бринзи і мелітопольської черешні.

Романишин пояснив, що такі кроки привертають увагу туристів та інвесторів.

Нагадаємо, в 2019 році Верховна Рада прийняла закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення правової охорони географічних зазначень”. Згідно з ним, зареєстровані географічні зазначення наносяться на упаковку продукту та свідчать про його високу якість, багаторічну традицію виробництва і особливий ​​зв’язок з територією, де його виробляють.

Першим зареєстрованим географічним зазначенням, що відповідає європейським вимогам до реєстрації і володіє правом на визнання в ЄС, стала гуцульська овеча бринза. Заявку на її реєстрацію подала Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів.